Eszünk. Iszunk. Jól megírjuk!

Sunseaty

Borracho

Egy fél Mammut, és Halloween szószok

2015. november 02. - Bandit81

Ahogy legutóbb utaltunk rá, annak ellenére, hogy egy normál burritóval is degeszre ehetjük magunkat Lacinál, valami igazán naggyal is készült az éhező kőművesbrigádok részére. A Mammut hambit a már "megszokott" módozatokban kérhetjük, de 30 dkg-os hússal, és elég nagy bucival. Nos, én összekombináltam a dolgokat, és az alábbi, speciális ajánlatnak számító szószok egyikét párosítottam a Mammut hússal. Mivel aznap még a szuszogáson kívül volt dolgom, alap buciba kértem a csodát.suoszok.jpg

(forrás: facebook.com)

halloween hangulat definiálására nem vállalkozom, de az ijesztgetős-halottas vonalba kellemesen símulnak a szószok, melyek közül én a zöldparadicsomos-chutney-t próbáltam. A rendeléskor érdeklődtem, melyik legyen, Laci azt mondta, a zombivérre akkor legyek szomjas, ha az igazán csípős bejön, a tök még tesztelés alatt állt, így jutott nekem a zöld szósz. Jó döntés volt!

A hamburger a szokásos vonulattal indít, egy szezámos, kicsit zsemlés buci, rendesen pirítva, benne a rostlapon összesütött kukorica-lilahagyma mellett saláta, valamint egy ropogósra sütött sajt található. Ehhez párosult a zöld szósz, és nagyon jól idomult az előzőekhez. Amit eddig nem árultam el, hogy zöld chili is került bele, ezért nem fejletépősen (arra ott a zombivér) de azért csíp. Mégis kellemes, a kukorica és a pirított hagyma édeskés, a zöld paradicsom "zöldes-nyers" a chili pedig teszi amit tennie kell, így kerek. Legfelül még egy jò nagy adag sajt is olvadozik a húson. 

A hús következik, ami fele-fele marha, és sertés keveréke, kevés fűszerrel. Hatalmas adag, mérete-vastagsága ellenére nem "fasírt" szerencsére, érvényesül benne a marha íze, textúrája azonban kicsit krémes. Nyilván egy ekkora darabot már szétdobna a hús leve, így apróbbra kellett darálni. Laci volt olyan kedves, és nem sokkal az elfogyasztása után felhívott érdeklődni. Amikor jeleztem, hogy a hús milyen jó lenne tisztán marhából, újabb meglepetéssel bíztatott...

stequiero.jpg

(forrás: facebook.com)

Kedves street-food rajongók. Tudjuk ugye, hogy "mindig lesznek rockerek". Laci ennek megfelelően nem áll le, új szószokkal, új hússal, folyamatosan mozgásba tart minket. Amíg elsétálunk hozzá, az újdonságok miatt, megéhezünk. Engedjünk hát nyugodtan a csábításnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://sunseaty.blog.hu/api/trackback/id/tr848038730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása